4 березня 2013 р.

Зимові малюнки 2013

Минулого року я випрацювала в собі звичку слідкувати, щоб за кожен місяць був створений хоча б один малюнок, і перебрала її в наступний рік ;) Звісно, буду старатись малювати більше, але навіть такі маленькі норми допомагають мені бути більш організованою. І взагалі, треба взяти собі за правило:

Початок року вийшов трохи бентежним, хотілось малювати смерть. Я дуже люблю старі цвинтарі, тому викопала з архівів фото осіннього Бучацького некрополя як основу композиції. Заодно я помітила, що творчість добре розраджує :)

Відкриттям цієї зими для мене став бельгійський художник Пол Ледент, вірніше його акварельні пейзажі. Щоб краще зрозуміти/відчути його техніку, я спробувала скопіювати одну з робіт:

А потім взяла власний сюжет, дотримуючись того ж стилю. Може результат не такий вдалий, але стільки задоволення від процесу малювання! :)

Це я спробувала намалювати гору в передвечірньому світлі, з фотографії яка зачарувала своїми кольорами і теплою мрійливістю. Але це виявилось складніше, ніж я очікувала :) Колись спробую ще...

Лютий почався з малюнків в листах (це вже майже традиція ;) ). Дахи під сірим небом мають передавати настрій вітряної зими...

... а це ілюстрація мого емоційного стану під назвою "депресія"
- Може, мені треба звернутись до психолога?
- Та ні, з тобою все в порядку!

Вже в світлішому настрої - швидкісний портрет Іринки, яка щось малює навпроти:


Напередодні весни я схаменулась, що за лютий не маю жодного повноцінного малюнку. І сіла намалювала Крехівський монастир-фортецю ;) Люблю зображати сніг аквареллю!
Те, що кривенько, я побачила вже ближче до завершення, коли пізно було щось виправляти. Але я поки що все одно не хочу зациклюватись на пропрацьованому до деталей олівцевому ескізі, відмітила основні контури - і вперед за фарби ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар