19 жовтня 2013 р.

Натхненний колаж

Наче і легке завдання, але я все ніяк не могла до нього підступитись. Спершу вигадала, як зобразити відчуття натхнення - там мав бути птах, що вилетів з клітки у відкрите вікно і приєднався до ключа в небі, над лісами-полями-ріками... Коротше, як завжди, нафантазувала собі, а потім боялась що не зможу зробити так гарно :) І от вже останній тиждень Артбук-Манії, а я досі друге завдання не виконала. Кому потрібен мій перфекціонізм? Це ж не для того робиться! Скільки ідей залишились не здійсненими через вагання "а раптом не вийде"! Невже краще так і не зробити нічого, ніж просто спробувати? Мені комфортніше думати, що я зроблю щось важливе/гарне/велике, коли буду готова, коли настане час, ніж змиритись з можливістю поразки. Це пічально, якщо задуматись. Треба з цим боротись!

Є завдання - зробити колаж на тему натхнення. Є артбук, клей-олівець, і миле серцю сміття, що валяється по хаті. Вперед!


Тепер залишилось обґрунтувати ;) Це колаж з дрібниць, пов'язаних з речами, які мене надихають - весна, осінь, море, пошта, дорога...

Місія виконана! :-D

Немає коментарів:

Дописати коментар