26 жовтня 2013 р.

Гуашева експресія

Темою третього тижня була експресія, де треба було виразити свої емоції і внутрішній стан, покривши папір фарбою без думок про композицію і результат. Я так не вмію, у мене в уяві одразу виникає сюжет, коли я ще читаю завдання :) Треба буде ще попрацювати над свободою висловлення через творчість, а поки що я зосередилась на частині "зобразити внутрішній стан".
Для експресії призначалась середина розвороту, і там я не замислювалась над результатом, лише вибрала кольори, що личили до внутрішнього світу на даний момент. А куточки залишились для сюжету, навіть якщо ніхто крім мене його не зрозуміє ;)


З мушлі визираю я, ховаючись від невідкладних справ, які відкладались і накопичувались деякий час, що тепер сама думка про їх розгрібання пригнічує. За ними видніється свобода, але совість не дозволяє займатись чимось новим, поки не вирішу старі проблеми. А я лиш залізаю глибше в мушлю - якщо я не бачу проблем, то і вони мене не бачать! Правда ж?..

Рекомендованим матеріалом був акрил, а як альтернативи - олія і гуаш. Я взяла гуаш, бо ставлюсь до неї не так відповідально :) А взагалі дуже класно, що для кожного завдання потрібні різні матеріали і техніки - це нагода поекспериментувати і відкрити для себе щось нове!

Немає коментарів:

Дописати коментар