1 квітня 2014 р.

Березень 2014

Перший весняний малюнок продовжив тему зимових гір, тільки цього разу без снігу. Такими я застала Карпати в кінці січня:
Мені подобається як вийшли розводи на небі, і як вони контрастують з чіткими лініями переднього плану. Також я із задоволенням помічаю свій творчий ріст - вже краще справляюсь з повітряною перспективою і value (тоном? чи як це називається...)

Це останній малюнок аквареллю на даний час. Бо я взяла до рук пастель... і не відпускала на протязі тижня :-Р
Пастеллю так приємно малювати, вона робить все як я хочу, і дозволяє виправлення на будь-якому етапі. Я повністю контролюю процес і можу не хвилюватись, розслабитись і отримувати задоволення від малювання...
Крехів, оборонний монастир

Лінгенфйорд

Весняне море в Сімеїзі

Болотяні луки

Річка. Правда, вода пастеллю класно виходить? ;)

Північне сяйво

Галактика
Плодотворний березень, чи не так? :)
На хвилі ентузіазму у мене виникла ідея малювати космос - техніка пастелі дуже до цього пасує. З першої спроби я утворила таку галактику (як звучить, га?), і дуже нею пишаюсь. Здається, я натрапила на благодатний ґрунт для своєї творчості...

7 коментарів:

  1. галактика! га? - га! скажено-гарна галактика!

    ВідповістиВидалити
  2. Погоджуюсь - галактика то шикарно!
    Вода пастелью на диво жива. А мій безперечний фаворит - болота! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, я теж люблю ці болота. Буду далі експериментувати - і з водою, і з космосом!

      Видалити
  3. Дуже круто. По-моєму це справді "твоє"! Чекаємо ще!!! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Це поки що найбільш "моє" з усіх перепробуваних матеріалів. Але й від інших не хочеться відвертатись, втрачати досвід в акварелі... Та важко зупинитись, коли добре вдається ;) Скоро буде продовження!

      Видалити