30 грудня 2014 р.

Грудень 2014

В грудні, наче за розкладом, випав перший сніг. І, хоч він розтав через кілька днів, захотілось малювати зимові пейзажі.

Мене надихають поля - навіть скошені, колючі і неохайні. І малювання сірих депресивних сюжетів теж може приносити задоволення.

Знову дерева мене зраджують і малюються негарно. Зате правою частиною картини я задоволена, там є повітряна перспектива, світло і мороз!

Якось у однієї акварельної художниці я побачила картину, яка створювала ілюзію сонця за деревами, так що хотілось примружити очі. І я теж спробувала зобразити такий ефект. Процес надзвичайно цікавий! Наче змушуєш малюнок світитись зсередини, використовуючи прості художні матеріали.
Є ідея зробити цілу серію ;)

Сніг розтанув, трава пожухла, листя немає. Але є натхнення! І є дерева, які треба приручити... Я підглядала на роботи інших художників, де мені подобається ліс і взагалі стиль. Старалась не копіювати їх, а навчитись. Я не знала, що вийде в результаті, змінювала композицію в процесі малювання, намагалась вгадувати... Але вийшло класно, я собою пишаюсь :)
Залишиться тільки закріпити досвід, що дасть впевненість і свободу імпровізувати, без підглядання.

Немає коментарів:

Дописати коментар