17 грудня 2012 р.

Малюнки за рік

Рік тому я поставила собі мету - робити щонайменше по одному малюнку за місяць. Знаю, що це замало для того, хто хоче досягти успіху в малюванні, але треба хоч з чогось почати. Я брала реалістичні цифри, щоб не розчаруватись якщо не виконаю якоїсь захмарної норми, але щоб зрадіти якщо малюнків вийде більше ;)

В січні приїздила в гості сестра, привозила фарби і заставляла мене малювати. Погода надворі ніяк не сприяла пленерам, тож малювали ми вдома. А що можна малювати вдома, якщо фантазія в зимовій сплячці? Правильно, мого гарного чоловіка :-Р
Портрет. гуаш

Малюнки лютого - в листах. До речі, непоганий стимул взятись за фарби (бо я люблю ілюструвати власні листи)!
Бескид в снігу. акварель
Якесь село по дорозі до Колочави. акварель
Бене в передчутті весни. акварель

Березневі малюнки теж починаються з листів, але закінчуються... морем! Це була незабутня подорож-пленер :) Досі згадую з ностальгією, коли заварюю зелений саусеп...
На полях Рівненщини тане сніг. акварель
Вуличка в Ужгороді. акварель
Околиці села Ужок. акварель
Мій перший морський пейзаж поїхав з Криму разом з листом, залишивши по собі тільки цей неякісний знімок... Але і на ньому видно, що малюнок гарний ;)
Морський берег в Сімеїзі. акварель
Колоритні бетонні штуки на березі. акварель
Спроба зобразити пінні хвилі без білої фарби :) акварель
Непогода, хвилі мальовничо розбивались об каміння,
з неба поривався накрапати дощик, а з мого носа - соплі.
олія, полотно на картоні

Десь на початку квітня я насолоджувалась весною під час поїздки в Добромиль, і потім, вже вдома, по фото намалювала стежку, по якій йшла від монастиря до руїн замку... І відправила цей малюнок в листі ;)
Дорога до монастиря. акварель
А вже в останній день місяця я спостерігала захід сонця з замкового пагорба в Підзамочку і, поки вечірня прохолода лоскотала плечі, малювала самотнє дерево.
Над урвищем. акварель
Квітнева подорож продовжилась в травні, змінивши локацію на Карпати, де ще лежав сніг :-Р
Бистрець, вид на Чорногірський хребет. акварель
Грози живуть в Карпатах. акварель
Травневий Бескид, сніг на далеких горах залишився у вигляді тонких смужок.
акварель

А потім я знову писала листи, де текст обтікав малюнки:
Смертне місто. графітний олівець
Боротьба Нургла і Слаанеш. графітний олівець

Єдиний місяць, який залишився без жодної картинки - це червень, половину якого я провела в Західній Європі ;)

За липень - один лінивий малюнок зі спекотного Кременця. Соромно :)
Вид на старий Кременець. акварель

В кінці серпня спонтанно вибрались в Карпати, де я малювала краєвиди, ховаючись від спеки в тіні смерек.
Ранок в Карпатах. акварель
Ялинки в пожухлій траві. акварель
Вечірня хмара над горами. акварель
Палацовий парк з фотографії. Суцільна лажа :)
Дахи палацу Шенборна. акварель
А ось передосінні малюнки з минулорічних фоток справді гарно вийшли!
В очікуванні осені. акварель
Сонячна осінь над селом. акварель
Зруйнована каплиця як ілюстрація до листа. На початку вересня мені ще було неймовірно сумно - це виражено і в сюжеті, і в обмеженій гаммі приглушених кольорів.
Забуті боги. акварель
Якраз десь в кінці літа я призвичаїлась не використовувати зелену фарбу, а отримувати її змішуванням синьої і жовтої. Тепер малюнки виглядають гармонійніше, як цей з острозького городу ;)
Древній замок і капуста :) акварель

В жовтні я втретє підкорила вершину гори Терентин, і намалювала хмарний краєвид звідти (і ще кілька невдалих малюнків, які навіть сканувати не хочеться ;) )
Гори торкаються хмар. акварель

В листопаді мене відвідало похмуре натхнення, завдяки якому з'явились такі химерні образи в листі
Листопад. . графітний олівець
Чумний лікар, або "маски". графітний олівець

В грудні хочеться малювати зиму! Наприклад, засніжене Закарпаття з фотографії
В білому полоні. акварель
Львівські Бернардини і Глинянська вежа.
акарель і чорнило


Немає коментарів:

Дописати коментар