8 січня 2015 р.

Liebster Award від Іринки

Мій художній блог теж отримав нагороду - бумерангом від сестри. Дякую! :) І залюбки відповім на цікаві питання.


  1. Яка твоя улюблена справа (або "справа життя")? Чи достатньо часу-бажання на цю справу?
Півжиття вже пройшло, а "справи життя" я досі не маю :(
Найголовніші мої захоплення - це подорожі, фотографія і малювання. Часу на них достатньо, бажання складніше контролювати, а дещо залежить і від можливості...

  2. "Рецепт" натхнення? (напр.: люди, свіжа випічка, подорожі, вихідні)
Мій рецепт: змішати поїзд, фотоапарат та мелодійний метал, залити весняним ранком, замісити і викласти на незвідані землі. Випікати при сонячному світлі під спів пташок. Зверху притрусити зруйнованими замками і покласти страшну хмару з грозою. Подавати на вершині пагорба з чаєм в термосі. Натхнення на кілька днів мені гарантовано ;)

  3. Який світогляд, релігія, країна, культура тобі найближча, подобається чи цікавить?
Релігії/культури мене цікавлять як явище, але жодну не назву близькою. З різних світоглядів я беру по троху і формую свій власний; найбільше він перегукується з сатанізмом ЛаВея, і можливо гедонізмом. А країна, що притягує найсильніше - Німеччина.

  4. Яке місце в житті займає спілкування з людьми? наскільки вони потрібні, приємні або на які умовні групи поділяються (напр.: рідні і чужі, або друзі, знайомі, перехожі)
"People, what a bunch of bastards!" (с)
Мені шкода, що ви з Дімкою живете так далеко. Ще іноді бракує попутників для подорожей, навіть Вася поїхала і хз чи повернеться до Брна. І є категорія "родичі", до яких час від часу приємно навідуватись в гості, пити чай і ділитись новинами :) А більше людей мені наче і не потрібно...

  5. Відколи пам'ятаєш себе як складену особистість? як часто щось різко мінялось в тобі?
Як особистість я досі складаюсь, росту, вдосконалююсь! :) Завжди стараюсь щось змінити в собі після певних висновків, але так щоб різко - не згадаю...

  6. Напиши декілька спогадів з дитинства, якісь історії, фрагменти, страхи.
Після шкільного обіду я підходила туди, куди відносять брудний посуд, і просила дати мені нез'їдені котлети. Якось мене спитали - а навіщо? Я розказала, як ми бідно живемо, і що це єдина можливість для молодшого братика поїсти котлет.
Насправді я носила їх коту :-Р

  7. Які сни бачиш? Напиши найцікавіший, або пам'ятний.
Сиджу я в офісному приміщенні, де лекторка замість теми розказує, як її зцілив чудодійний хрест. Вона знімає ланцюжок з хрестиком, і зі словами "ви можете відчути цю силу, лиш простягніть руку..." підносить його до людей. Їхні руки притягуються до хреста, наче магніт, люди в захваті і благоговєнії. Я лиш скептично усміхаюсь: "А піднесіть до мене". Простягаю руку, але не можу доторкнутись до хреста - він віддаляється, наче інший полюс магніту. Лекторка навіть зусиллям не може наблизити хрест до моєї руки, всі здивовано дивляться. Я самовпевнено відповідаю на німе питання: "Це тому, що я - атеїст" :)

  8. Якби інші люди назвали тебе дивним (дивною), перша думка на питання "чому?"
Незнайомі - тому, що я відлюдькувата і непривітна. Знайомі - тому, що я не поділяю їхні життєві цінності. Іноді мені здається, що зі сторони я виглядаю якоюсь розумово відсталою або психічно хворою :-Р

  9. Якби про тебе знімали фільм, яким би він був?
Нудним і безсюжетним, зате дуже гарним! Там було б багато настроєвих сцен, де нічого не відбувається, тільки головна героїня замислено дивиться вдалечінь, кадр композиційно врівноважений, кольори м'які, освітлення гармонійне... Волосся розвивається, рука повільно підносить чашку до вуст... :)

  10. Чи складаєш плани на рік, на умовне майбутнє, чи все спонтанно?
Плани виникають самі собою, по ходу справ. А якщо вигадувати їх штучно, то не здійснюються.

  11. Якби можна було відмотати час назад, лишаючи досвід і знання, як би ти прожив (-ла) цей час, що б поміняв (-ла)?
Як ти кажеш, набила б морди шкільним bullies!
Серйозніше поставилась би до освіти і вибору майбутньої професії; більше уваги приділяла б здоров'ю; робила б менше дурних вчинків; іноді була б відповідальнішою, а іноді - легковажнішою ;)
Взагалі, я багато всього поміняла б, але один історичний момент залишила б незмінним - знайомство з моїм чоловіком :)

1 коментар:

  1. Дякую за відповідь! Мені було дуже цікаво))
    над відповідью 6, про котлету і братика, я розбризкувала чай по кімнаті - давно не сміялась вголос насамоті))) я не знала такого))
    А на 5 - з двох нагороджених мною, що вже відписались - схожі відповіді. Цікаво.. бо я вважаю що сладена особистість і її вдосконалення то різне. От моя особистість, як факт, виникла пізно, не раніше 16-18 років, як мені здається, тоді і почала рости, вдосконалюватись.
    Цікаві інші погляди та щось нове дізнатись про улюблених блогерів))

    ВідповістиВидалити