31 липня 2015 р.

Гарне чи ні?

Липнева тема артбук-манії поставила дуже цікаве питання - що ми вважаємо гарним, відкинувши загальноприйняте уявлення про "гарне"? Дельнара пише: "Квітів, тістечок і пейзажів намальовано вже так багато, розкажіть про свій світ, про те, що важливо для вас. Від чого у вас перехоплює подих?" До речі, здогадайтесь, що намалювали учасники - правильно, квіти і тістечка! :-D Але я не буду малювати пейзаж, ні-ні. Хоча...

Перехоплює подих у мене якраз від зрозумілих речей - море, гори, замки, квітучі дерева, зоряне небо... Але що мені хоча б подобається з некласично-гарного? Наприклад:



Руїни, зокрема релігійних споруд. В Україні їх порівняно багато, і іноді вони були основною метою моїх подорожей.
Брутальний мужик. Не "успішний підприємець" в костюмі і не "гламурна кінозірка", а мужик-тестостерон, харизматичний і самовпевнений.
Заводи, фабрики, порти і кар'єри, великі індустріальні об'єкти.
Черепи людей і тварин.
Жуки, павуки і інші великі комахи. Якщо вони мене не кусають і не заповзають під одяг ;) Я їх трохи боюсь, але можу довго розглядати.
Механізми з шестірнями, коліщатками, дротами і дрібними деталями. Особливо годинники і музичні шкатулки.
Міжсезоння - безлисті дерева, пожухла трава, грязюка, клапті старого снігу де-не-де. Свіже повітря, запах води, зміни в природі.
Стрьомні образи типу чумного лікаря, зомбі, демонічних створінь.
Грозові хмари - чорні, страшні, дивної форми. Вони заряджають мене енергією!
Фуражка, як у комісара з ворхаммеру. Та й взагалі, кожен у фуражці стає привабливішим ;)

В принципі, комісар і чумний лікар схожі між собою, бо є стилізованими образами, та й від брутального мужика комісар відрізняється лише прикидом. Страшні хмари присутні на двох фотках з колажу, а руїни каплиці зняті якраз в період міжсезоння. Але ж нема нічого страшного, що мої вподобання перегукуються між собою - вони все одно різні і кожне по-своєму приваблює і надихає ;)
Залишилось тільки вигадати, що намалювати на цю тему...

А ви колись помічали, що вам подобаються речі, які не є гарними по замовчанню? Що вас надихає крім квітів і тістечок?

Немає коментарів:

Дописати коментар