З одного боку, абстрактні теми це цікаво, бо інтерпретацій може бути багато і різних. А з іншого боку - деякі теми не розкриті. Мені, наприклад, хотілося б почитати більше думок автора - як він сам це собі уявляє, які бачить варіанти втілення. Може і мене б це надихнуло, наштовхнуло на роздуми. От тема п'ятого завдання - "Наповненість". Чьо-чьо? Наповненість любов'ю і радістю? А чим це відрізняється від просто відчуття любові і радості?.. А "речі, які роблять нас наповненими" - тільки у мене викликають асоціації з їжею? :-Р Не вистачає "наводящих" питань, щоб налаштувати фантазію в потрібному руслі.
Як я розумію (емоційну) наповненість? Це коли не хочеться нічого додати і нічого відняти. Коли ти відчуваєш, що знаходишся у вірному місці у вірний час. Це момент, коли ти відкритою душею приймаєш все навколо і насолоджуєшся цим. Це коли ти сам собі заздриш :)
І я спробувала згадати один з таких моментів, щоб був недавній і яскравий, і не надто особистий ;)
Подільські пагорби, осінь. Сидіти у високій сухій траві і дивитись вниз на село, оповите димом від паленого листя. Там вже вечір, але нас ще пестить сонце оранжевими променями. Просторо, прохолодно. Термос з гарячим чаєм, цукерки з чорносливом. За плечима - насичений день, дорога, кілометри, пригоди, спонтанні романтичні витівки... День, наповнений емоціями. А далеко внизу, як підсумок, простирається пройдений шлях і примарний міст. І так добре бути зараз тут, і згадувати все це, і відтягувати ще на п'ять хвилин необхідність вийти на дорогу і залишити цю мить назавжди... залишити у спогадах. І на сторінках арт-бука :)
Матеріал цього тижня - фломастери або маркери. Я спеціально купила три фломастери Faber Castell, з наконечником-пензликом. Ними можна чудово варіювати товщину та стиль штрихів, і вийшов цікавий ефект на акварельному папері, наче драй-браш :) Я доповнила малюнок колажем з квитків, марок і листочка. Це має символізувати насиченість подорожі та осінь.
З обмеженою гаммою кольорів можна отримати цікавий та корисний досвід! Коли треба зобразити форми, світло і тіні, маючи всього три кольори, то дивишся на речі по-іншому, шукаєш особливості, за які можна зачепитись. Це змушує інтерпретувати реальні кольори по-новому і шукати в них натяки на відтінки, які спершу не очевидні.
А фломастери зручно було б брати в подорож - для швидких замальовок, або коли немає можливості малювати фарбами. Не треба ні води, ні додаткових матеріалів/інструментів, а сторінки тревел-бука будуть живішими, ніж з монохромними скетчами. Треба буде випробувати цю ідею ;)
Немає коментарів:
Дописати коментар