23 листопада 2013 р.

Пастельні мрії


У мене є два набори пастелі, обидва подаровані колись сестрою. Перший має 24 тверді крейдочки яскравих кольорів. Ним я намалювала портрет сестри, щоправда після лакування він став тьмяним. І, начебто, все... Другий складається з 12 кольорів коричневої гамми м'якої пастелі, і ним я не малювала ще нічого. Дістану, зітхну мрійливо, і турботливо складу назад. Колись я намалюю щось гарне! Ох вже мені це "колись"...
А тут - завдання Артбук-манії саме про пастель! Це той поштовх, який був мені потрібен. Але що намалювати про мрії?.. А що малюють інші учасники? Пішла я переглядати чужі роботи для натхнення, і побачила одну вечірню - просту і реалістичну водночас. Одразу захотілось теж намалювати вечірній сюжет - світлими кольорами на темному папері. І я вже знала, що це буде. Північне сяйво - і гарно, і зображає мою мрію, яка здійснилась цього року!
Фотографію знайшла в інтернеті, бо мої не такі видовищні, і трохи змінила по пам'яті. Малювати було приємно і цікаво, тверда пастель робила все так, як я хотіла, тільки іноді бракувало олівців для тонших ліній. Проявляти світло на тонованому папері, розтирати штрихи, накладати шари... це магія :)


Коханому теж сподобався результат, він довго роздивлявся і щиро хвалив. А сестра взагалі сказала, що пастель - це мій матеріал :) Враховуючи, що це буквально другий малюнок пастеллю, я можу собою пишатись!

1 коментар: