9 листопада 2013 р.

Акварельна свобода

Тема четвертого тижня артбук-манії така ж абстрактна, як і попередні, зате матеріал знайомий. В принципі, я багато чого могла б намалювати аквареллю, але як намалювати свободу?.. Я, мабуть, з тих людей, які надають перевагу списку варіантів, ніж можливості вигадати щось нове. Моя фантазія давно лежить в комі, і щоб добитись від неї хоч якихось ознак життя, я маю довго налаштовуватись в потрібному руслі і черпати натхнення з чужої творчості. Та чомусь поняття свободи і довгої серйозної підготовки у мене не зійшлись, і я зобразила перше, що уявилось при роздумі на задану тему. Гори. Широкий простір, висота, повітря, відсутність обов'язкового плану і свобода вибору напрямку. А також відсутність чужих людей і соціальності, хоч на деякий час :-Р  Оце така свобода, якщо не заглиблюватись у філософію.


Я не заморочувалась і не особливо старалась, взяла три фарби і повозила пензлем по мокрому паперу :) От тільки птахів в кінці обережно виводила. Але саме цей малюнок з-поміж інших останніх робіт похвалила Іринка :)

А моєму чоловіку більше сподобалась права сторона розвороту - те, як там лягли фарби. Хоча це зворотня сторона акварельного паперу, вона не зерниста а гладенька. На ній навіть кольори відрізняються, правда? Але приємніше малювати все ж по лицьовій стороні :)

Немає коментарів:

Дописати коментар