30 листопада 2013 р.

Гармонія кулькових ручок

Тут багато хто кинувся малювати йогу і фен-шуй. Але давайте замислимося над визначенням слова "гармонія":
глобальный принцип согласования разнородных и даже противоположных, конфликтных элементов, приведения их в единое целое.
О, це цікаво - намалювати не одне явище, а взаємодію різних!

Мені також дуже сподобалась головна умова завдання: "Не обязательно стараться сделать “понятно” для окружающих, упрощать, чтоб донести мысль до зрителя. Делайте так, чтоб было понятно, хорошо, правильно и гармонично в первую очередь вам." Одразу стало спокійно і вільно :) Мені час від часу треба нагадувати такі прості, але важливі речі, бо я можу відхилитись і почати творити "на публіку".

Так, а що ж приводить мене у стан гармонії, врівноважуючи одні речі протилежними?.. Перш за все згадалось, як в людних вагонах я розслабляюсь і добрішаю, вмикнувши злобний метал в плеєрі. Але це я не зможу намалювати. Хоча ідея з улюбленою музикою мені подобається ;) Залишилось вигадати протилежну річ, якесь добро, яке мені теж подобається і гармонічно уживається зі злом в моїй брудній душі... Наприклад, весна :)


Метал тут представлений Імморталом, якого я в принципі не слухаю, але це улюблений гурт мого чоловіка, тому я знайома з їхньою творчістю і навіть була на концерті (який ще довго не забуду). Просто Іммортал уособлює метал навіть своїм виглядом, що для малюнку важливо.
Вийшло десь так, як я собі і уявляла :) Навіть не знадобилось купувати кольорові кулькові ручки - вистачило чорної, плюс червона для квіточок.

Я задоволена цим розворотом :) Можливо, тому, що він - мій, відображає якусь частину мене і ні перед ким не виправдовується. Мені гармонійно. Треба побільше малювати те, чого прагне душа, а не те, що вважається прийнятним в суспільстві!

Немає коментарів:

Дописати коментар